Vekon BV logo. partner in productie

Interview Nick Simonis: Content Marketing voor de B2B-maakindustrie

Hoe belangrijk is een online-kanaal voor ondernemingen ? Hoeveel aandacht geven zij hun digitale marketing? Welk aandeel heeft het in hun omzet? Hoe pakken ze het aan? Wat doen ze zelf en wat besteden ze uit?

Dagelijks worstelen ondernemers en ondernemingen met deze vragen. De grote succesvolle voorbeelden kennen we allemaal. Maar hoe maken we de vertaling naar ons eigen bedrijf ? En naar onze cultuur ? Met rendement graag !

Op de website Marketingmed.nl interviewt Albert Mensinga online marketing specialisten over online marketing gerelateerde stellingen. Dit levert mooie discussies en interessante invalshoeken op. Interessant voor de collega-specialisten en zeker voor de ondernemers, waarvoor deze serie bedoeld is.

Voor zijn 8e Kritische Pen interviewde Albert Nick Simonis, directeur van Vekon Technische Assemblage, over zijn aanpak van content marketing. Lees meer in het artikel:

Content marketing voor B2B-maakindustrie